Agencja reklamowa organizujące eventy

Agencja reklamowa organizujące eventy

Agencji reklamowych jest bardzo wiele, a sposobów na promocję jeszcze więcej. Ale jedną główną, która zawsze będzie uważana za taką na najwyższą skalę, będzie organizowanie eventów i różnych imprez. Aby taką imprezę można było zorganizować potrzeba wsparcia medialnego. Należy zgłosić się do mediów, czy to niezależnych czy tych z głównego nurtu o wsparcie, jako patroni. Dzięki temu zapewnimy sobie rozgłos w prasie, chociażby w formie reklamy czy informacji, że takie wydarzenie się odbędzie. Agencje, które organizują eventy mają zazwyczaj kontakty z konkretnymi mediami, najczęściej branżowymi i z nimi działają przez długi czas. Ale sama agencja, która organizuje eventy powinna pamiętać o tym, że media niszowe mają większą moc, szczególnie te internetowe i to do nich należy w pierwszej kolejności zgłaszać propozycje. Co jeszcze? Sponsorzy. Nawet, jeśli firmę stać na zorganizowanie wszystkie z nakładów własnych, sponsorzy są potrzebni, aby zyskać zainteresowanie osób z ich branży. Na przykład organizuje się event z after party, warto ustalić z firmą alkoholi, aby udostępniła nam open bar. Warto porozumieć się w sprawie oświetlenia, dj-a, wynajęcia klubu. Partnerzy i sponsorzy najbardziej promują event i należy o tym pamiętać. I tutaj również agencje mają swoich stałych współpracowników, kontakty. Ponieważ kontakty liczą się najbardziej w tej branży mnożą się z każdym kolejnym pracownikiem. I to jest brane pod uwagę przy zatrudnianiu. Co może nowy pracownik wnieść do branżowych kontaktów agencji?

Komentarze zamknięte