Jak organizowane są największe kampanie?

Jeśli mamy duże przedsięwzięcie, które chcemy promować już nie wystarczy, tak jak było to dawniej, że powiesimy bilbord w centrum miasta i to da nam pewność, że zwiększy się zainteresowanie naszym projektem. W zasadzie, dzisiaj bilbord powieszony na najbardziej ruchliwej ulicy, tam gdzie ludzie godzinę stoją w korku i muszą w końcu zwrócić uwagę na wiszący plakat, to tylko pewien dodatek, niegwarantujący nam żadnego powodzenia kampanii. Największe kampanie są prowadzone na zasadach im więcej tym lepiej. Opracowuje się strategię długoterminową, to znaczy, po kolei wprowadza się dany produkt na rynek, lokując nazwę wszędzie, gdzie się da. Na przykład, firma produkująca ubrania, może być promowana za pomocą reklamy na blogach, reklamy w internecie, na facebooku, filmem promującym. Ubrania danej firmy mogą pojawiać się w klipach, serialach, można wysyłać je lub rozdawać osobom publicznym, które będą fotografowane w tych konkretnych ubraniach danej firmy i w ten sposób mamy najlepszą reklamę. Ale kampania jest nieodzowna. Czyli przedstawienie. W zakres kampanii wchodzi sesja zdjęciowa, nakręcenie spotu promocyjnego, nawet, jeśli nie wyjdzie on poza obrąb internetu, to jest do telewizji i tak musi on się pojawić. Wiadomo, że jeśli mamy odpowiedni opis produktu, poparty zdjęciami i notką pr-ową, możemy być pewni, że media zainteresują się tym, jako gotowym materiałem do umieszczenia na wszelkiego rodzaju branżowych stronach i portalach internetowych, bo też na tym korzystają. A my sami mamy dodatkową reklamę.

Komentarze zamknięte