Jakie hasła reklamowe się sprzedają?

Jakie hasła reklamowe się sprzedają?

Kiedy słyszymy jakieś hasło w reklamie, najczęściej w telewizji i później wchodzi ono do języka obiegowego, jest używane w różnych sytuacjach, to wcale nie jest to oznaka tego, że samo w sobie hasło jest dobre? Owszem, najczęściej tak, ale bardziej jest chwytliwe. Dobre hasło reklamowe będzie to hasło, które ludzie będą powtarzać, ale przy okazji będą mówić też o produkcie. Jest taki dobry przykład na to, kiedy firma produkująca warzywa w puszce, dosyć popularna do swoich reklam przerabiała znane piosenki. Ale piosenki zawierały w swoim tekście,. W najbardziej chwytliwej frazie nazwę firmy i to był doby sposób na to, żeby została uznana za jedną z najbardziej popularnych. A jakie hasła sprzedają się naprawdę? Przede wszystkim hasła, które są krótkie, rymowane. Nie chodzi nawet o to, że sprzedają się w telewizji, ale do agencji. Wiele osób chcących zatrudnić się w agencji reklamowej do CV dołącza portfolio. A w portfolio mniej więcej treść swoich dokonać w branży. Jeśli ma się pomysł na dobre hasło reklamowe, mamy większe prawdopodobieństwo, że uda nam się nawiązać współpracę na stałe albo na dłużej. A dla odmiany, jakie są hasła reklamowe, których nie ma szans zapamiętać i na dobrą sprawę w ogóle się nie sprawdzają? Długie, mające zapożyczenia kulturowe np. z literatury, wygłaszane przez mężczyzn, bo o dziwo te, które są najbardziej znane były wypowiadane przez kobiety, choć to może kwestia przypadku. Nie sprzedają się również hasła wykrzyczane albo wypowiedziane głosem lektora.

Komentarze zamknięte