Kariera w branży reklamowej

Kariera w branży reklamowej

Czy łatwo jest zrobić karierę w branży reklamowej? Niekoniecznie. Po pierwsze, konkurencja jest na tyle duża, że będzie trzeba mieć ogromną siłę przebicia, aby można było w ogóle dostać szansę wykazania się. Jeśli jednak to się uda, mamy łatwo wytyczoną drogę do tego, co możemy robić dalej. Dalej należy wyciągnąć z tego wszystkie profity, jakie tylko się da. Jeśli jesteśmy w stanie prowadzić jednocześnie dwie kampanie, zdobywajmy doświadczenie. Doświadczenie jest absolutnym numerem jeden. Warto odbywać staże, praktyki, bo nawet, jeśli kształcimy się w marketingu, czy im pochodnym może okazać się, że to nie jest wystarczające. W ogóle, sama branża reklamowa jest trudna. Chodzi w niej przede wszystkim o młodość, kreatywność, znajomość branży, znajomość i śledzenie trendów. Polega przede wszystkim na orientowaniu się w tym, z kim warto w obecnej chwili nawiązać współpracę, a z kim zerwać. Wymaga bogatego życia towarzyskiego i wielu kontaktów, które możemy podtrzymywać przez lata, a możemy traktować je, jako znajomości czysto branżowe. Każda osoba, która robi realną karierę w reklamie ma swoich określonych współpracowników, osoby, które wykorzystuje do pracy nad wieloma projektami. Zaufanych sponsorów, reklamodawców-pośredników. Jeśli ma się kontakty w całej określonej branży, możemy łatwo awansować, dostawać się dalej, w końcu być może założyć własną agencję reklamową, ponieważ do tego dąży większość osób zatrudniających się w tej branży. Do pójścia na swoje i pracowanie z ramienia własnej agencji.

Komentarze zamknięte