Organizowanie dużych kampanii reklamowych

Organizowanie dużych kampanii reklamowych

Dużych kampanii reklamowych nie organizuje się wiele w przeciągu roku, dlatego z łatwością, o ile śledzimy media, możemy przypomnieć sobie wszystkie większe. Jeśli organizujemy kampanię reklamową, która ma na celu dokładne przeanalizowanie tego, co do tej pory zrobiła firma i na tej podstawie reklamowanie jej, jako najlepszej na runku, trzeba zobaczyć czy ktoś nie użył wcześniej tego hasła. Najbardziej wyśmiewanym w całej branży jest sposób reklamy, w którym mówimy o naszej firmie w samych superlatywach typu najlepsza, najwspanialsza itp. Takie slogany już bardzo dawno zostały wykorzystane w każdy możliwy sposób przez wszystkich freelancerów, agecnje i Copywriterów na rynku. Więc unikanie hasła najlepsze, jeydne w kampaniach jest konieczne. Po drugie, organizowanie dużej kampanii musi mieć mocno określony target. Pewien target. Czyli ludzi, którzy będą chcieli obejrzeć film zapowiadający, przyjść na imprezę. Najczęściej są to sponsorzy, pracownicy konkurencyjnych firm, które chcemy pozyskać, właściciele mediów internetowych, osoby na współpracy zktórymi nam zależy. Wtedy trzeba przypilnować odpowiedniego podejścia do poczty. Rozesłanie wieści, wysyłanie mailingów, zrobienie listy potencjalnych zainteresowanych i rozsyłanie, trochę na zasadzie spamu, trochę na zasadzie tekstów prasowych, informacji o postępie, sprawi, że w pewnej chwili informacje trafią dokładnie wtakie źródło w jakie powinny trafić. A organizowanie takich dużych kampanii powinno być nagłośnione, bo inwestycja jest za duża żeby trafić w próżnię.

Komentarze zamknięte