Podstawowa oferta współpracy agencji

Podstawowa oferta współpracy agencji

Podejmując współpracę z agencją reklamową już na samym początku, zanim podpiszemy umowę dostaniemy cele i efekty, jakich spodziewamy się po przeprowadzonej kampanii. Bardzo wiele zależy od tego, jaka to będzie kampania, czy będzie organizowana samodzielnie, na ile dajemy wolną rękę specom od marketingu. Wszystko to powinno być zwarte w umowie i w załącznikach do niej. Osoby, które będą odpowiedzialne, z ramienia agencji za kampanię reklamową, muszą wcześniej przedstawić przebieg kampanii. W umowie zawiera się wszystkie punkty, które mówią o tym, do czego zobowiązuje się agencja a do czego zobowiązujemy się my sami współpracując z nią. Oczywiście, umowa musi być korzystna dla obu stron. W każdym razie, niekiedy wymaga inwestycji ze strony agencji i jeśli agencja będzie w stanie zainwestować bez zwrotu, wtedy możemy być całkowicie pewni, że kampania będzie wpływała pozytywnie na wizerunek produktu. Podstawowa oferta agencji reklamowej zawiera zazwyczaj zorganizowanie strony internetowej, prowadzenie profilu firmy na facebooku i zajmowanie się zorganizowaniem wizerunku w social mediach. Dodatkowo niekiedy w wkład wchodzi zorganizowanie wizerunku produktu, czyli nakręcenie spotu reklamowego, czy to puszczanego w mediach telewizyjnych, czy tylko pozostającego w internecie. Dzisiaj większość kampanii odbywa się w internecie, ponieważ jest to najlepsza platforma dla reklamy, jaką można sobie wymarzyć. Jest również największy odbiór na rynku, dużo większy niż reklamy drukowane czy też np. radiowe.

Komentarze zamknięte