Studiowanie na kierunku „reklama”

Reklama to kierunek studiów, który jest bardzo chętnie wybierany przez młode osoby, które chcą w przyszłości podjąć pracę w agencjach reklamowych. Często jednak do agencji reklamowych trafiają osoby, które nie mają kierunkowego wykształcenia w zakresie reklamy. Czy warto jest więc poświęcać pięć lat na uzyskanie wykształcenia wyższego w tym kierunku, czy lepiej przeznaczyć ten czas na samodzielne kształcenie się i podejmowanie pierwszych kroków w pracy w agencji reklamowej (na przykład na praktykach czy poprzez wykonywanie pojedynczych zleceń)? Absolwenci, którzy ukończyli kierunek „reklama”, a następnie podjęli pracę w agencjach reklamowych nie żałują swojej decyzji o pójściu na studia. Zapewniają, że dzięki nauce na studiach zyskali oni ogromną wiedzę teoretyczną nie tylko związaną z zasadami tworzenia reklam, ale także ze wszelkimi pobocznymi zagadnieniami, które pomagają w pracy przy tworzeniu reklam. Często osobom, które nie idą na studia nie brak umiejętności praktycznych, jednak z wiedzą teoretyczną jest u nich słabo. A dopiero posiadając wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną można tworzyć reklamy, które będą profesjonalne i które będą spełniały swoje zadania w stu procentach. Tak więc warto jest udać się na studia a dodatkowo doskonalić swoje umiejętności praktyczne. Studia te są jednak przeznaczone szczególnie dla tych osób, które na prawdę interesują się reklamą, mają głowę pełną pomysłów, nie boją się nowych zadań, wyzwań. Nie odnajdą się na nich osoby nieśmiałe, spokojne.

Komentarze zamknięte