Wewnętrzna agencja reklamowe

Wewnętrzna agencja reklamowe

Istnieje kilka różnych rodzajów agencji reklamowych, które zajmują się świadczeniem takich usług jak tworzenie reklam, kontakty z prasą, organizacja wydarzeń medialnych itd. Jednym z rodzajów agencji reklamowych jest agencja wewnętrzna. Jest to agencja, która w głównej mierze zajmuje się projektowaniem reklam, a także jej wdrażaniem, to jest publikacją w prasie, umieszczaniem na powierzchniach reklamowych, wykupywaniem czasu antenowego itd. Jednak nie jest to standardowa agencja reklamowa, ponieważ w agencji wewnętrznej pracuje bardzo mała liczba osób. Wszelki personel kreatywny, który zajmuje się tworzeniem reklam jest zatrudniany z zewnątrz. Są to jedynie osoby współpracujące z agencją wewnętrzną. Tak więc agencja wewnętrzna jest jedynie swego rodzaju centrum administracyjnym, które zajmuje się jedynie pozyskiwaniem nowych ofert współpracy, a następnie zatrudnianiem osób, które na zlecenie świadczą usługi związane z szeroko pojętym projektowaniem reklam. Jest to bardzo ciekawe rozwiązanie, ponieważ daje możliwości współpracy z dużą grupą osób – przy każdym projekcie możliwa jest współpraca z inną grupą projektową. Dzięki temu podczas tworzenia kampanii reklamowych pojawiają się coraz to nowe pomysły pochodzące od nowych współpracowników. Odpowiednio przeprowadzona tak zwana „burza mózgów” może wnieść do projektu wiele ciekawych pomysłów, sprawić iż reklama będzie wyjątkowa i łatwo zapamiętywana przez odbiorców. Można więc uznać, że jest to bardzo dobry pomysł na prowadzenie agencji.

Komentarze zamknięte